dåligt

Jäävligt dåligt av mig. Jag va hemma igårkväll. helt nykter och utan en levande själ. Det va riktigt skönt men framför allt så var det för att slippa vara bakis idag. Jag hade tänkt åka och träna. Kollade vilka spinningpass som gick men valde att inte boka nåt.. så kliver jag upp halv elva idag i tron om att det var ett pass som gick kl 12. men ICKET. kl elva vare ju.. och till det passet hann jag inte. nästa pass går kl 15.15 men då är jag på väg till brån för å fira pappa på farsdag. DÅLIGT LISA!

Det får bli en promenad ner till bror istället. Men det hade jag ju som tänkt ändå så det känns inte tillräckligt.

vart har mina pengar tagit vägen den här månaden?! chocken var ganska total när jag kollade saldo och det visar sig att jag har 300:- kvar den här månaden. aj aj...
har iofs köpt en kamera... men ändå... det är ju mer än halva månaden kvar innan mer pengar kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0