virr

Oj vad det har funderats och drömts sjuka drömmar den gångna helgen! Har haft jätte svårt att somna på kvällarna av alla tusen miljarder tankar och när jag väl somnat har jag tagit med mig ett virrvarr av tankarna in i drömmarna.
En del beror på att det är jul.. det är sånna tider när man ska minnas stunder med personer man älskar/har älskat och skapa nya fina stunder tillsammans med de man älskar.
Självklart saknar jag familjen Gunnarsson så här i juletider. det var alltid så mysigt hos dem runt jul. massor med julpynt, massor med bakverk, massor med god mat (som alltid) massor med gosiga hundar, tekoppar och gosigos.
Tankarna virrar vidare till vart jag befinner mig nu. Någon har tittat in i livet lite grann och skrämmt slag på mig. (inte helt oväntat) Tusen frågor om vad jag vill göra av mitt liv. Singellivet erbjuder så mycket frihet, vad har jag gjort av den? Och vad missar jag när jag springer för glatta livet om någon närmar sig mig?

Jag och Hanna sprang på stan idag för att inhandla de sista julklapparna och alkoholen inför mellandagarna;) Det slutade med att jag köpte en till nyårs klänning!! så nu har jag två.. men det blir nog den jag köpte idag på nyår. Jag älskar den!! Sen köpte jag en kjol, som jag inte riktigt blir vän med nu när jag kom hem.. men vi får se om vi kan komma överens med tiden..

Jag vill resa mer.. jag vill inte låsa mig vid någon som kanske aldrig vill resa som jag.. jävla skit pengar! Hur mycke ha jag rest??.. Portugal och Bulgarien. Thats it! (sen jag blev singel alltså) Jag tror jag ska satsa på en weekend av något slag under våren..Sen till sommaren åker jag till Kroatien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0