underbar och mindre underbar

Jag har nu haft tid på mig att smälta den lilla chocken som plingade på min dörr igår och jag har lyckats skratta åt det några gånger till och med.
Igår färdades jag med X2000 tillbaka i tiden till exakt alla dom dagarna då jag fick vetskap om att den personen jag älskade mest i hela världen hade varit med någon annan/andra. Det kan liknas vid den känsla jag fick av att se hannas grötklumps rester i diskhon häromdagen.. (som hon för övrigt smet ifrån att ta bort!! :P)
Hur som haver så tänker jag på dennes stackars tjej som ovetandes finns där hemma.. Sanningen kommer alltid ikapp en så förr eller senare kommer detta att komma fram och jag kan bara hoppas att hon är starkare än vad jag var på den tiden..
Han kommer troligen vara helt underbar den närmsta tiden och den eventuella (eller enligt mig, uppenbara) svacka de haft kommer kännas som bortblåst.. nykär och helt underbart. tills... KABOM!

Jag tog en snabb sväng på stan efter skolan idag och mötte upp pappa för att få med mig lucialinnet som jag lånar av mamma till luciatåget på fredag. (Kom och titta alla som vill. I ljusgården kl 08.00) Var även och köpte mig en annandagsbiljett till coverclub. hoppas nu att alla som lurat dit mig också fixat sina biljetter för det fanns bara ca 30 stycken kvar när jag köpte min. Jag har en känsla av att det där kommer bli en sjukt jobbig kväll bland en massa fulla människor i julstämnings anda. Men men... inga förutfattade meningar här inte.

Jag hittade en supermysig blogg som jag legat och läst en timme nu.. Den gav mig många skratt och även utrymme för en del eftertanke.
Enjoy! Korvasblogg

Kommentarer
Postat av: Hannaa

Ooops... glömde klumpen i morse!!

2008-12-10 @ 15:23:32
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0