slötant

jag kan vara en riktig slötant. Igår låg jag seriöst i soffan från typ 13.00-22.00 varav jag sov på soffan 3 av dom timmarna.. Det var en av mina "Det är så synd om Lisa" dagar. När jag känner mig deppig och ensam och allmänt har vaknat på fel sida. Och inte mår man direkt nå bättre av att ligga som en soffpotatis hela dagen så när jag väl hasar mig till sängen så är livet fruktansvärt! :P
Jag tog mig dock i kragen där vid 22.30 och gick en sväng på affärn. Efter det kändes det aningen bättre.
Jag sov skit dåligt inatt. Drömde att mamma och Amelie dog och allt var bara skit. När jag vakna kändes det precis som igår.. Men efter en ganska rolig musik lektion på skolan så börja jag känna livsgnistan igen och när jag gick hem så fastnade jag med blicken på en skata som pickade på något på gångvägen. När den sedan bestämde sig för att flyga iväg blev jag så jävla rädd att jag hoppade en meter upp i luften och pep till! Sånt där är ju ganska pinsamt när man går där helt själv så då försöker man ju snabbt som attan att verka oberörd och hoppas att ingen såg, men hjärtat dunkade extra hårt halva vägen hem!... Efter det hade jag vaknat till liv kan man säga:)
Nu har jag städat lägenheten.. dock inte mitt eget rum än.. men dammsugaren står parkerad vid ingången till mitt rum så jag kommer inte komma undan! men en liten paus kan man väl få:D
Sen blir det spinning vid  fyra!

Imorgon är sista dagen i skolan. sen har jag Jullov till den 14 januari.. :)

Kommentarer
Postat av: Hannaa

Tur att vi nu är två riktiga slötanter som tycker synd om oss själva... Usch och ve...! Stackars oss...!!

2008-12-16 @ 22:20:51
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0