otrohet

alltså vilken jävla otrohetsskandal. För hundrafemtioelfte gången!
Jag kommer aldrig i hela mitt liv att lita på någon mer.
Min magkänsla går inte att lita på för fem öre. Den här gången är jag riktigt besviken också. Jag hade faktiskt förhoppningar.

Jag skulle vilja berätta för hela världen hur jävligt det kan vara. Men jag blev precis tystad. för vems skull? För Idioternas klubb.
Jag spenderade alldeles för många år till att trycka ner mig själv och förlåta...
sen kan man säga att jag satte mig själv i samma situation igen. Även om personen i fråga hade en annan åsikt om hur det låg till. Och nu. vad hände nu? Jo nu hände det igen. IDIOTEN har tjej. så lagom att berätta det nu.

så tänkte jag säga att jag får väl bli lesbisk istället. Men tjejer är fan lika mycke idioter som killar, det konstaterade jag och en klasskompis idag.. Där finns det en hel hög med opålitliga också... så.. nä.. det är bara att lägga ner hela grejen.

Kommentarer
Postat av: Karra

Bra sagt där Lisa! inte alltid killar som är idioter, tjejer är väldigt bra på att vara de också!

2008-12-09 @ 16:53:36
Postat av: Knatta

det är individer som är idioter.

2008-12-09 @ 23:39:28
URL: http://kattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0