om fylla

Igår snöade det i sinne hela dagen! Det var riktigt mysigt att gå till skolan där vid 06.40 på morgonen.. det var så lugnt och tyst ute och snön föll så mjukt. Man kan säga att jag fick den Luciatågsstämning jag behövde:)
Luciatåget gick bra. Jag sjöng fel tre gånger men det kan man ganska lätt mörka när man sjunger i kör så ingen skada skedd där inte :D

På kvällen gick jag och Knatti ner till skarren för att käka pizzabuffe med den "stora, lilla familjen" som jag tyvärr sett väldigt lite av den sista tiden. Vi hängde kvar där sen för att vänta in alla band som skulle spela. Chrillaz band och Ulriks band. Sen var det någons pappas band som också spelade.. fick för mig att någon sa att det va Viggos pappa.. och att det var han som spelade bas. världens skönaste basspelande pappa isåfall. Han va helmysig!
Jag kunde inte bli full. Cider efter cider (och den lilla vinaren jag smugglade med i handväskan:P) och inget hände. Då blev Knatti less och beställde in tre shots som hon placerade under näsan på mig. DRICK! eh.. oh.. oj! okej okej. Sen va den saken avklarad.
Jag fick också träffa en av mina trogna bloggläsare Tessan ! :) Tessan är en av de sötaste tjejerna jag känner tror jag:) Chrillaz har verkligen "schlääämat" hem jackpott med den bruden! Hon va full och glad och självklart på ett par besök på toa med mintuupluntan i högsta hugg!


Helt plötsligt dök Jonna upp där också och hon drog med mig på yankyard så klart :D
Fan vad det snöade! då var det inte lika mysigt och uppskattat längre. blöt och jävlig anlände vi och gick ner i underjorden. Jag vetefan om jag gillar dom där lokalerna egentligen men skoj var det! Som vanligt känner ju Jonna varenda jävel vi träffar på och var och varannan lyfter upp henne och snurrar henne några varv! jag önskar jag va lätt som en fjäder också :/ Tilläggas bör att den här pinglan dessutom fött barn!!


Två hela raggningsförsök utspelade sig på mig också. men jag är som vanligt en svår nöt att knäcka och efter det senaste floppragget så är jag garanterat ännu svårare. En kille, som såg ut som en spagetti, kom fram och sa att jag och Jonna var dom snyggaste tjejerna där! TRO väl fan det! Yankyard lixom.. det säger ju allt :P
Den andra killen hade långt svart hår och sa till mig "jag ser ingen skillnad på mellan snygga och jätte snygga tjejer".. Jag tänkte att det är bäst att jag ger honom några sekunders eftertanke till sitt eget uttalande där.. men icket! Jag svarade vasst att det där var inte en komplimang direkt. sen vände jag ryggen till. en minut senare känner jag hans hand som slingrar in sig i mitt hår i nacken. jag vänder mig tillaka för att ge onda ögat och då har han lagt till med "den kåta blicken" i ett försök att se sexig ut antar jag och med ett halvflin som avslöjade en jävla massa snus mellan tänderna. Yäk! Jag sa högt och tydligt till Jonna TA MIG HÄRIFRÅN NU.

Här bjuds på lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Knatta

hahaha att tro att man har halva inne :P

2008-12-14 @ 21:38:55
URL: http://kattson.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så jätte mkt!

Den kan du finna på Nicole! :)

2008-12-15 @ 14:09:32
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åhh sötnöt! Hur härligt är inte du då?! :)

Jag tycker vi tar en suparkväll.. du jag, hanna, knatti eller nått. Dricka en massa gött, snacka en massa skit och bara vilda som tjejer kan!! Haha!

Du.. nådigt full! Blev hemgång där just efter att Ulric börjat spela.. ojojoj!!! Haha, du kunde ha fått lite av min fylla säger jag bara ;)

2008-12-15 @ 14:13:53
Postat av: Knatti

Ja är också trogen läsare, fast lite glömsk hihi! Ja söt-Tessan var extra söt i fredags :)

2008-12-17 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0