gojul!

Det har minst sagt varit en händelserik julhelg och minns jag bara hälften ska jag nog vara glad ;)
Jag har precis kommit hem efter att ha avverkat en 3 dagars fylla, mer eller mindre, då två av dessa bakisdagar har vart dagar från hell! Jag blir aldrig bakis på det sättet att jag kräks, men nu blev jag det 2 dagar på raken. riktigt, riktigt risig. Men ack så roligt jag haft! Många välkända ansikten har jag träffat, många av dem har jag också saknat! en del är jag förvånad över att jag saknat..haha!

Jag gjorde en fetvurpa igårkväll som resulterade i att jag landade på min kamera så nu är den kaputt! Och jag är en snål jävel så ingen drulleförsäkring på den inte! Jag är så ledsen över det att jag inte ens kan tänka på det! :/

Nu håller jag på tvätta upp alla kläder jag kan tänkas vilja ha med mig, för imorgon åker jag till stockholm för att fira Katarinas födelsedag, Fira in det nya året på en kryssning, träffa Zandra, Sara och Astrid, Cedric och katten och Johan så klart:) Fast dom är ju här nu så.. :)
Det ska bli riktigt roligt! fast just nu vill jag inget hellre än att sova!

Kommentarer
Postat av: Lajiza

Läste Cedric och ännu en gång blev de kaputt i skallen! Men så koppla de om tillslut och jag lugnade ner mig! Fast aggressionen är kvar ännu! :P

2008-12-28 @ 23:25:40
Postat av: elin

Fin du va i lockar!!!!såg korten från då du va ut:) ha det så bra på kryssningen...väntar spänt på att höra hur den va;)

2008-12-31 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0