bullmama!

Idag har jag och Hanna bakat lussekatter igen:) dom går åt om man säger så:) Sen har jag bakat dinkelbröd. bilder på detta får blir senare för jag hittar inte kameran!(?)

Ikväll har jag vart på spinning. Sista låten, som jag tycker nästan varej instruktör kör med just nu och som jag självklart inte vet vilken det är, är så jäääkla skön! Man blir så förbannad när man hör den så man tar ut sig helt och hållet! Det gillar jag. Jag brukar tänka på otrogna skitstövlar när jag ska bli "spinning-arg". det funkar utmärkt!

Sen har jag provat lucialinnet idag.. jag tror faktiskt inte det kan bli så mycke sexigare än så här...


Kommentarer
Postat av: Lajiza

Du är såååå HET, baby! ;)

2008-12-12 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0