beslutet

Nu är det klart. Den 1 februari flyttar jag till nydalahöjd till ett studentrum i en jätte mysig korridor. Där kommer jag bo under vårterminen och ev sommaren sen får vi se vart flyttfågeln flyger vidare..

Igår gick jag och la mig vid elva.. Kl tolv hade jag fortfarande inte somnat och tänkte gå upp en sväng och dricka lite vatten och så... vad möts jag av då?.. JO. Hanna i full färd med att baka biskvier i köket! hahaha.. det var riktig bagarstuga..
hennes kommentar var: -jag behövde rensa tankarna. jag försökte baka så tyst som möjligt! hahah
Varför tror ni jag kommer sakna ihjäl min sambo?

Nu ska jag åka och träna och sen ska jag upp till höjden och hjälpa tjejen att bära upp bostadens möbler på vinden, skriva kontrakt och ta emot nycklarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0