Året

Jag gilla Hannas årskrönika i bilder och vill så klart göra en egen också!

Det nya året firades in tillsammans med en radda nära och kära.. Vi hann förflytta hos många gånger och jag hann även med att jobba till åtta den kvällen...

 
Detta har hänt under mitt år...
Jag, Elin och Rebecka har haft spa afton. Vi inledde med träning och relax på Iksu och lagade därefter en god middag, la ansiktsmasker och drack "hälsosamt vin" ;)


Jag har druckit drinkar med Zandra!


jag har firat min födelsedag med älskade vänner..


Klass-åter-träff-fest


Mysiga middagar..


Jag har vart jäävligt sliten mer än en gång.. (hahahaha)


Jag har lärt känna Sara..


Jag har blivit tvungen att säga hejdå för en längre tid till alldeles för många viktiga.. Jag saknar er!

Katta                         Elin                                      Zandra                               Lisa

Jag har varit till Bulgarien med Lisa


Jag har vart till Stockholm två gånger och hälsat på Katta, Johan och Zandra..


Jag har lärt känna Karin och Rebecca :)


sååå mycke mer...... men orka!

Kommentarer
Postat av: Your Elin

vilket år LIsa!!men du...nu r det inte så länge tills jag kommer hem i alla fall:)sså då får du tillbaka en av de fyra bortresta vännerna!:)god jul söta du!!mååååååååååååååånga kramar!saknar dig!!!

2008-12-25 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0