andar

Ikväll har jag och Hanna och Mamma vart på storseans med Jörgen från det okända. Det var väldigt spännande! Farfar tog kontakt med mamma.. Jörgen kunde berätta hur farfar va som person och hur han hade gått bort och skickade meddelandet att han har det bra och att mamma ska följa sina tankar, kanske något mer öppensinnat än nu:P coolt! Vi var kanske ca 80-100 personer i salen och han pekade på mamma bara så där lixom... Ändå kändes det helt naturligt på nåt vis.. Min farfar...

Idag har jag fikat med Lisa, hennes "nya kille" och hennes syrra kajsa. käkade en sån där macka.. foccatia eller hur fan det nu stavas.. svinäcklig va den iallafall! Men Kajsa smaskade glatt i sig mina rester! Kul att någon kunde uppskatta den...

Katarina har precis gjort ett utlåtande på sin blogg att hon kommer stanna kvar i stockholm i minst 7 år till. NOOOOOO!!!
jag har i min lilla bubbla levt i tron att hon kommer tillbaka till sommaren och att min stockholmskassa skulle räcka till nyårsveckan i stockholm och typ en sväng till och sen skulle ju katten komma hem igen... men där sprack bubblan! skit.

Igår jobbade jag. och fick ta emot smällen att det inte blir nå juljobb för mig eftersom alla med flytande roffat åt sig alla timmar! illa illa... jag hade iskallt räknat med den inkomsten så nu kommer det svida i kassan.

Syrran och brorsans julklappar är kirrade. Det svåra är mor och far.. dom rackarna fyller ju år båda två i december så man ska lixom komma på bra presenter 4 gånger på en månad till två personer som redan har allt.. suck!
Jag har iallafall kommit på en fördel med att vara singel i juletid. Man behöver inte spendera stora pengar på nån "käresta" och dennes familj... ååhh vad jag älskar mitt singelliv!...........(var det bara jag som tyckte att den där meningen klingade lite falskt?....)

Imorgon ska jag ut och roa mig med Lisa mfl.. Men nu ska jag fortsätta att njuta av en nykter härlig fredag i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0